התוכן הוא אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתרים במנועי החיפוש ודרכו אנחנו יכולים להתברג במילות חיפוש רלוונטיות, למשוך גולשים לקרוא ולהתנייד באתר שלנו ולבסוף להשאיר פרטים.

אבל איך משיגים בעצם את התוצאה הרצויה של המרה או רכישה באתר? אין זה סוד שחזרה על מילות המפתח ברחבי התוכן רומזת לגוגל (רמז עבה למדי) באשר למה שדף האתר מדבר עליו. כאן החלטנו להידרש לאחד מן הנושאים היותר מבלבלים בתחום והוא החזרה על מילות המפתח בתוכן הקידומי.

חזרה על מילות מפתח בתוכן

נתחיל מהשורה התחתונה – כדאי לחזור על מילות המפתח משהו בין 4 ל-5 פעמים גג. לא משנה איך נהפוך את זה, צפיפות גבוהה מדי של מילות המפתח העיקריות בתוכן פשוט לא תיראה טבעית, לא תזרום באופן חלק בתוכן ותהפוך את המלל כולו לחובבני. אז איך ניתן לשלב את המילים? הנה כמה טיפים כלליים שחשוב ליישם כבר היום.

נצלו את הכותרות

חשוב לחזור על מילת המפתח העיקרית של הדף בכותרת הראשית H1 ולאחר מכן על מילת המפתח המשנית בכותרת H2. מדובר בפרמטר חשוב לקידום הדף מבחינת אופטימיזצית On-Site שגם רומז לגוגל על מהות הדף וגם מאפשר לנו לעשות סדר בעין של הגולשים.

אל תהנדסו את התוכן

גוגל כבר מזמן הכריזו שקידום אורגני במנועי החיפוש לא צריך לדבר אל המנועים, אלא לבני אדם. אם יש לכם תוכן טוב שאתם מאמינים בו, פשוט תנו לעצמכם לשפוך את המלל על הדף בצורה מסודרת ונקייה ומבלי לבצע שינויים שפשוט לא נראים טבעי. נניח שתרצו לקדם את הביטוי "קורס טכנאי סלולר מכללות", אז אפשר לשלב את המונח במשפט כמו "קורס טכנאי סלולר מוצע במגוון מכללות ברחבי הארץ". גוגל כבר ידעו לעשות 1+1 ולשלב בין המילים הרלוונטיות. דברו לבני אדם! אל תתנו לאף אחד אחר להטעות אתכם.

הקפידו על טקסט Alt לתמונות

בתמונות שמעלים לאתר יש תגית Alt שמאפשרת לנו לספר למנועי החיפוש מה רואים בתמונה. הקפידו לנצל את התמונות שאתם מעלים בדף עם מילות החיפוש הרלוונטיות עבורכם. למשל אם מדובר בדף שמקדם את הביטוי מנעולן אז בתמונה של בעל המקצוע אפשר לרשום את שם נותן השירות ולידו מנעולן נניח איציק המנעולן.

בדרך זו ניצלנו את התמונות גם כדרך לשילוב מילות המפתח, וזאת מבלי לכרסם במכסה המצומצמת ממילא שיש לנו לפזר אותן ברחבי התוכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *