אנחנו יכולים להסתכל על המתחרים שלנו בקנאה בזמן שהם מופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש במילים רלוונטיות, או שאנחנו יכולים לקחת את האתר שלנו קדימה, לטפח אותו ואט אט להראות למתחרים מי הבוס החדש בשכונה.

אבל כיצד עושים את זה? איך באמת ובתמים אנחנו יכולים להביא את האתר שלנו למקום ראשון בלי ולהתייצב שם לאורך זמן?

כללי בסיס בקידום אתרים שחשוב להכיר

ישנם מספר כללים בסיסיים בקידום אתרים שבהם אי אפשר להסתכל ימינה או שמאלה וחשוב ללכת בדרך המלך. חשוב לציין: המאמר הזה עוסק רק בכלליים הבסיסיים והחשובים ביותר. קידום אתרים הוא תחום נרחב יותר ויש בו לא מעט פעמים שכן צריך לחשוב מחוץ לקופסה ולא להתנהג כמו רובוטים. זהו סיימנו עם דיסקליימרים ועכשיו לעבודה.

התמדה, שיטתיות ועקשנות

באיזשהו מקום אפשר לקרוא לקידום אתרים גם טיפוח אתרים. לגוגל ולשאר מנועי החיפוש, חשוב לדעת שבאתרים זורם דם חדש בכל עת ובאמצעות העלאת תוכן, שיפורים ואופטימיזציה, אנחנו מאותתים למנועי החיפוש שאנחנו עובדים פה במרץ ושיש לגולשים המון מידע מרענן וחדש להכיר.

אי אפשר להחליט לפתע שדווקא החודש לא נתייחס לאתר כזה או אחר ושדווקא החודש נוריד את הרגל מהגז. חשוב להתמיד בעבודה, לא לוותר ועם העיקשות והשיטתיות יגיעו התוצאות המיוחלות.

תוכן שחשוב מחוץ לקופסה

כולם כותבים את זה, כולם מדברים על זה, אבל מה לעשות – זה פשוט נכון וחשוב להכיר בעובדות. תוכן הוא אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר ומומלץ שכל דף יכיל בין 300 ל-400 מילים לכל הפחות! הקפידו תמיד על תוכן איכותי שכתוב היטב ושמגיש לגולשים שאתם רוצים שיגיעו, בדיוק את המידע שחיפשו.

אל תמהרו להגיש את כל המידע בפסקה הראשונה ותמיד התחילו עם הצגת הבעיה ורמיזה קלילה לפתרון. נסו למשוך את הגולשים לגלול קצת, אולי גם לעבור לעמודים נוספים דרך לינקים פנימיים ותמיד השאירו בקרבת מקום את טופס צור הקשר ואת מספר הטלפון עם משפטי הנעה לפעולה.

מיתוג האתר ברשת

מנועי החיפוש רואים בקישורים שמפונים מאתרים חיצוניים כהמלצה אינטרנטית על האתר המקושר והדבר מסייע בהגברת הסמכות. הקפידו למתג את האתר שלכם ועשו זאת בחוכמה. אל תבחרו כל אתר ואל תמהרו לעלות בכל אתר גם אם זה חינמי. חשוב להופיע באתרים רלוונטיים כך שאם מדובר באתר של מוסך נייד, אז יתאים שהוא יופיע באתר שמוכר מוצרים בשיפוץ יותר מאשר באתר שמוכר תמרוקים.

אופטימיזציה לאתר

תוכן זה מעולה, אבל חשוב גם להבהיר לגוגל על מה אנחנו מדברים וחשוב אף יותר להקל על הגולשים שיצליחו לעקוב אחרי הזרימה של המלל. הכל מתחיל מכותרות הדפים והתיאורים שנקראים בשפה המקצועית Meta Title ו-Meta Description. אלה בעצם הכותרת והתיאור שמופיעים לנו בתוצאות החיפוש וחשוב שהם יכילו את מילת החיפוש שאנו מקדמים עבור אותו הדף. לאחר מכן, יש לבצע אופטימיזציה לתוכן האתר עם כותרות על-פי רמות כאשר כותרת רמה 1 כוללת את מילת המפתח ששמנו גם בכותרת ה-Meta, כותרת רמה 2 כוללת מילים נרדפות לביטוי שהראשון ויתר הכותרות כבר מאפשרות לנו ללכת על פריסטייל.

אלו הם הכללים החשובים ביותר לקידום. ישנם לא מעט דרכים נוספות להוביל אתרים קדימה בתוצאות החיפוש, אך כבר אם תלכו על-פי בסיס זה, תתחילו לראות שגוגל שם לב אליכם ומקדם אתכם אט אט בדירוגים.

בואו לשמוע עוד על קידום אורגני לעסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *